fbpx

ניתן שתי דוגמאות:

1) אישה שחוותה הפרת אמון. עכשיו היא חושבת/מאמינה/מרגישה שגברים הם לא אמינים. קשה לה לבטוח וזה תוקע אותה בקפסולה של התפיסה הזאת שכמובן מונעת ממנה זוגיות מאוזנת וטובה (ויכול להיות שהיא אפילו לא מודעת לזה). מרלין, מערכת ההתאמות החכמה, תזהה את המצב התודעתי הזה, ותשדך לה גבר אמין מאוד. אז, כשיתרחש ביניהם משבר אמון – והוא יגיע די מהר – האישה סוף סוף תבין שהתפיסה “אין לי אמון, קשה לי לבטוח” מגיעה מתוכה ולא בגלל גורם חיצוני. היא תגיד לעצמה: “אוקי, אם אני לא יכולה להביא את עצמי לבטוח בגבר שהוא כ”כ ישר ואמין, אז כנראה הבעיה אצלי“.

2) גבר אפתי לחיים שיושב כל היום מול הטלוויזיה, לא חי, לא יוצא, לא חווה ולא יוצר ומחכה שבת הזוג תיפול לו מהשמיים. מרלין, תשדך לו אחת משתיים:
מישהי תוססת עם חיות גבוהה שתשפיע על העולם שלו ותגרום לו לצאת מאזור הנוחות ולהשתנות. או מישהי אפתית כמוהו. אז, במהלך הקשר שלהם יגיע הרגע שבו הם ישתעממו ויבינו שהאפתיות שלהם היא לא בגלל שלא היו להם בני זוג אלא בגלל שהם אדישים לחיים. חשוב להדגיש שההתאמות לוקחות בחשבון גם את ההעדפות הרגילות ולכן בשתי הדוגמאות הנ”ל יש כמובן פוטנציאל מצוין לקשר זוגי בריא אם עושים את העבודה הפנימית הנדרשת. וזה כבר תלוי בבני הזוג עצמם.

🙋‍ Hi